SSブログ

合格おめでとう:) [研究室]

本日、大学院入試の結果が発表されました。
研究室の学部4年生の平山さんが見事合格しました:)
思わず昼間から祝杯(ノンアルコールです)をあげてしまいました(笑)
外部からの受験生も無事合格しました。
来年度ますます盛り上がることになりそうです。
おめでとうございました:)

Today, the results of the graduate school entrance examination were announced.
Mr. Hirayama, a fourth-year undergraduate student in our laboratory, passed with flying colors:)
We couldn't help but celebrate (non-alcoholic) in the afternoon:)
A student from outside also passed the exam successfully.
It seems that the next school year will be even more exciting.
Congratulations!

平山さんと祝杯.jpg
nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:学校

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。